wtorek, 23 września 2014

Sprawności europejskie

Źródło: www.wyborcza.pl
Poniższe regulaminy sprawności przeznaczone są dla uczniów klas I - III. O tym, jak tworzyć i zdobywać sprawności w szkole pisałam TUTAJ.








Europejczyk

  1. Wiem, kiedy Polska została przyjęta do Unii Europejskiej. Wiem też, jak wygląda flaga UE i jaki utwór jest jej hymnem.
  2. Potrafię wymienić co najmniej 10 krajów należących do Unii Europejskiej.
  3. Potrafię powiedzieć, z czego słyną wybrane kraje Europy (jedzenie, taniec, zwyczaje).
  4. Wraz z rodzicami przygotowałem album pt. Znane miejsca Europy.
  5. Samodzielnie przygotowałem puzzle przedstawiające znaną postać Europy. Zaprezentowałem je koleżankom i kolegom w klasie.
Przewodnik po Europie

  1. Wiem, jakie kraje sąsiadują z Polską. Potrafię je wymienić.
  2. Potrafię wskazać Europę i Polskę na mapie.
  3. Potrafię powiedzieć kilka słów w innych językach europejskich. Wiem, co one znaczą.
  4. Wraz z rodzicami przygotowałem album – przewodnik po ciekawych miejscach Europy. O każdym z nich potrafię powiedzieć kilka słów.
  5. Przygotowałem w domu krzyżówkę, rebus lub zagadkę o tematyce europejskiej. Zaprezentowałem je koleżankom i kolegom w klasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz